Belgisch armbandenmerk Gemini zet in op wereldwijde export

Standaard

gemini 1

Het Belgische armbandenmerk Gemini groeide op zes jaar tijd uit van start-up naar KMO en zet in 2019 de volgende stap. Niet alleen richt het zijn pijlen op het luxesegment met een Exclusive lijn. De onderneming maakt ook werk van een nog sterkere internationalisering. Met wereldwijd meer dan 40 landen op de exportlijst brengt dit het aantal verkooppunten op meer dan 1.000 wereldwijd. Gemini mikt hiermee op een omzet van 2 à 3 miljoen euro, in vergelijking met ruim 1 miljoen in 2018. En dit alles voortbouwend op het succes van hun parelarmbanden. Zonder hulp van grote investeerders. Zaakvoerders Arno Schelkens is fier op zijn product, dat wordt gemaakt in het sociale atelier in Hasselt, Lier en Wallonië.

 

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.